Klachtenregeling Paidos

Bij Paidos zetten we ons in voor goede zorg en ondersteuning voor kinderen en gezinnen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. We vinden het belangrijk om uw zorgen te horen en samen naar een passende oplossing te zoeken.

Hoe meldt u een klacht?

  • Bespreek uw zorg met ons
    We raden aan om uw klacht eerst met ons te bespreken. Vaak kunnen we samen snel een oplossing vinden. U kunt hiervoor contact opnemen met uw behandelaar of onze administratie.
  • Klacht indienen via Klachtenportaal Zorg
    Als we er samen niet uitkomen of als u liever direct een officiële klacht indient, dan kunt u terecht bij Klachtenportaal Zorg. Dit onafhankelijke klachtenloket helpt bij het bespreken en oplossen van klachten.
  • Beoordeling door Klachtencommissie Jeugdzorg
    Paidos valt onder de Jeugdwet en volgt de bijbehorende regelgeving. Indien nodig kan uw klacht worden beoordeeld door de Klachtencommissie Jeugdzorg, die een onafhankelijke uitspraak doet.

Wij nemen elke klacht serieus

Uw mening is waardevol en helpt ons om onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Wij behandelen elke klacht zorgvuldig, eerlijk en binnen de wettelijk gestelde termijnen.

Contactgegevens Klachtenportaal Zorg

  • Website: www.klachtenportaalzorg.nl

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over onze klachtenregeling? Neem gerust contact met ons op via 036 5336837 of stuur een e-mail naar info@paidos.nl.

Wij staan open voor uw feedback en helpen u graag verder.